thumbnail image
  • Hjem
  • Produkt
  • Bransjer
  • Book demo
  • SnapShop Logg inn
  • Enkel og rask rapportering fra butikk

    Dokumenter kampanjer og produktplassering

    Er kampanjen gjennomført?

    Se kampanjestatus og fremdrift

    Se hva kundene dine ser!

    Real-time rapportering fra butikk

    Book en demo
  • SNAPSHOP FORDELER

    Kjapt og enkelt

    Ta bilde med mobil/tablet og send inn til bildegalleriet sammen med relevante opplysninger.

    Kontroll

    Sikre at aktiviteter og kampanjer blir gjennomført i henhold til avtaler og spesifikasjoner.

    Alltid oppdatert

    Alle er oppdatert til enhver tid – uansett lokasjon. Ingen lokal eller personlig lagring av innhold.

    Automatisk varsling

    Varsle ansvarlig person i sanntid ved bestemte hendelser og avvik.

    GPS og sanntidsdata

    Tidsstempel og GPS lokasjon med automatisk kobling til kjede/butikk eller kunde/prosjekt ved alle innsendelser.

    Avansert søk

    Finn igjen bilder og informasjon via avansert søk. Ta ut rapporter
    eller bruk bildevisning direkte fra web.

    Inspirasjon

    Bruk lokale og sentrale kampanjer og installasjoner som inspirasjonskilde for pågående og framtidige aktiviteter.

    Deling og samarbeid

    Del rapporter og bildesett med leverandører, distributører, og egen organisasjon. 

    Brukerstyring

    Bestem hvilket innhold den enkelte brukeren skal se. Sett opp ulike brukertilganger på samme konto.

    Prosjekter

    Sett opp kampanjer og prosjekter for kjeder og butikker, og se fremdrift i real-time.

    Konkurranser

    Kjør salgskonkurranser for selgere og team og vis live status og fremdrift.

  • Få jobben gjort enkelt på mobil

    Bruker dine medarbeidere eller salgsteam mye tid på å samle inn og dokumentere butikkaktiviteter?

    Har dere tilstrekkelig innsikt for å ta de riktige beslutningene?

    Book en demo
  • Rask og kostnadseffektiv datainnsamling

    Samle inn, analyser og ta beslutninger med sanntidsdata fra butikk. 

    SnapShop benyttes til innsamling, deling og rapportering av bilder og butikkdata.

  • Få kontroll over aktiviteter og kampanjer

    Tildel oppgaver, sjekk gjennomføring fra dine feltarbeidere,

    og øk salget med sanntidsdata fra dine butikker.

     

  • HVORDAN

    SnapShop gjør det enklere for dine ansatte å samle og og lagre feedback fra kundebesøk.

    Alle dine bilder og data er samlet på ett sted med GPS, tidsstempel, butikk, plassering, kommentarer, m.m.

     

    Alle data lagret på et sted og tilgjengelig for hele i bedriften for innsikt og analyse.

    Definer dine målekriterier og start datainnsamlingen i dag!

     

    Lag sjekklister

    Definer hva dere ønsker å  dokumentere.

    Datainnsamling

    Ansatte og konsulenter rapporterer via sin mobil/tablet

    (iOS, Android og nettleser).

    Kontroll

    Oversikt og kategorisering med

    skreddersydde rapporter.

  • SnapShop app i bruk

  • SnapShop gir deg oversikt

    I SnapShop har man mange forskjellig visninger å velge mellom. "Tidslinjen" gir et øyeblikksbilde av alle aktiviteter for alle brukere med et sosialt tilsnitt med likes og kommentarer. "Alle bilder" viser alle innsendte bilder kategorisert på tid. 

     

    I tillegg er det menyer for enkel administrasjon av brukere, kjeder, butikker, hovedkategorier, underkategorier, prosjekter, avansert søk, rapporter samt deling av bilder med andre brukere, leverandører eller partnere.

  • "Snapshop må være det enkleste verktøyet for bildeinnsamling på markedet. Både app og nettside er intuitive og enkle å bruke og gjør kampanjedokumentasjon og datainnsamling til en lek. Vi har brukt Snapshop i snart et år, og har nå et oversiktlig bildebibliotek av små og store kampanjer i butikk.

     

    Den interaktive løsningen gjør det enkelt å komme med tilbakemeldinger til butikk, våre medarbeidere får inspirasjon fra hverandre og det er enkelt å rapportere bilder videre til leverandører.

     

    Vårt mål er å være best i bransjen på kampanjegjennomføring og Snapshop er et verdifullt verktøy for å nå dette. Kundeservicen er dessuten helt eksemplarisk."

     

    Ulrikke Frøshaug

    Markedskoordinator

    Fredrik & Louisa

  • Sanntid kampanjestatus

    Se status på kampanjene dine! Som administrator kan du enkelt sette opp og overvåke kampanjer for en kjede, eller utvalgte butikker.

     

    Ute i butikk vil selger/konsulent umiddelbart få beskjed i appen om at det er en aktiv kampanje/prosjekt, og kan rapportere status på denne.

     

    SnapShop gir deg en visuell oversikt over status på kampanjen. Hvor langt har den kommet, hvem har gjennomført, ikke gjennomført, osv. Kampanjeansvarlig kan så følge opp de enkelte selgere eller butikker i SnapShop.

  • "Vi er kjempefornøyd med Snapshop, og bruker løsningen til å dokumentere og følge opp gjennomføring av aktiviteter i retail og HoReCa markedet. I tillegg håndterer den intern deling og kategorisering av bilder for oss. Løsningen er meget brukervennlig og enkel å bruke for våre salgsteam."

     

    Maija Mäkirinne

    Markedssjef Sinebrychoff

    Carlsberg Group

  • Deling av bilder og kampanjer

    Med SnapShop kan du dele bilder, bildesett og hele kampanjer. 

     

    Del for eksempel utvalgte kampanjebilder med en leverandør og partnere som ikke normalt har tilgang til løsningen.

     

    Bildesett deles via en link på e-post, og linken vil gi en begrenset tilgang til de delte bildene i en tidsperiode.

  • SnapShop nyheter

    AUTOMAGISK kategorisering av produkter og kampanjer
    March 4, 2020
    ...
    CRM-systemet strakk ikke til. Nå har søk og deling av bilder blitt en lek for Transmeris selgere!
    ...
    SnapShop sikrer at Reima sine butikkutstillinger er like i Oslo og i Beijing
    October 15, 2019
    ...
    More Posts
  • Kontakt oss!

     

    Ta kontakt og vi svarer så raskt vi kan.

     post@snapshop.no

    Send
  • Interessert i å prøve SnapShop?

    Fyll ut navn og og e-post så tar kontakt med deg!

    Send
  • REFERANSER

         

         

          

       

       

       

  • Last ned SnapShop app *

    * kun for registrerte brukere

SnapShop er et produkt utviklet og levert av BeMobile AS

 

© 2021
BeMobile AS, Brynsveien 13, 0667 Oslo

Org.nr.: 811 732 532, e-post: post@bemobile.no

 

Privacy Policy
All Posts
×
×
Privacy Policy
PRIVACY POLICY

Introduction
We want to have confidence with our customers and are therefore committed to safeguarding your privacy. Your personal information must be safe with us, and this privacy policy explains why and how BeMobile collects and uses personal information.

Use of our apps, websites, support services and social media is subject to the terms and conditions of this Privacy Policy.

What personal information do we process and why?
BeMobile processes personal information that is needed in order to deliver the SnapShop solution with the agreed functionality. Personal information can be name, mobile number, position and GPS position to attach submitted photos and reports to the right seller, store, campaign, etc.

We receive personal information directly from the user when creating a user profile or by receiving lists from the user's employer. When creating a user profile directly or indirectly from the employer, there is at the same time a consent goven from the user that we process personal information.

Users of the service may withdraw their consent at any time by contacting BeMobile.

Who has access to the information?
Processing of personal information about our users is an integrated part of our business. BeMobile will share information with subcontractors and partners where necessary.

BeMobile uses various IT services and IT systems in our business. In some of these, personal data is stored and handled. Our categories of service providers and partners are:

• Hosting / infrastructure / storage
• SMS gateway
• Analytical tools
• Suppliers of customer support tools
• Marketing and email providers
• Internal communication tools

Some of these systems are installed locally with us, and only our employees have access to the data. However, some systems are cloud solutions or installed at the supplier, which means that we transfer personal data to the supplier. In these cases, the supplier is responsible and handles the data on our behalf and in accordance with our instructions.

Data controller contact info
BeMobile by the general manager is the person responsible for the treatment of the company's processing of personal information.

If you have any questions about our privacy statement or about our use of personal information, please contact us at support@snapshop.no or by mail at BeMobile AS, Schweigaardsgate 34C, 0191 Oslo

Your rights
As a user of SnapShop, you have the right to gain access to your personal data and use of these, which includes the following:

- To gain access to your own personal information, what we have stored about you
- Removing all the personal data we have stored on you
- That incorrect, incomplete or information is corrected, deleted or supplemented
- Being able to dispute our processing of data
- To be able to withdraw the consent you have given
- The right to data portability. To the extent it is relevant, to be able to transfer data that we have collected under consent to another solution

If you have any questions regarding our processing of your personal information, please contact us via the contact details below. Requests must be answered within 30 days.
If you wish to complain about our processing of your personal data, you can address a request to the Norwegian Data Protection Authority (Datatilsynet).

Storage location and times
BeMobile stores your personal information as long as it is required for the purpose. If you are a user of SnapShop then your contact information will be retained as long as you choose to be a customer or as long as your employer wants to keep data in the solution. If a user is deleted in the system then all personal information will be anonymised.

All data on our local systems is stored within the EU (Belgium) on Google Cloud.

Cookies
At snapshop.no, we use cookies to optimize and develop the sites. The information is stored anonymously. In addition to our privacy policy, this policy also applies to our cookies.

Supervisory authority
BeMobile is belonging in Norway and it is the Norwegian Data Protection Authority (Datatilsynet) that supervises that privacy law has been followed up. If you have any questions about privacy and BeMobile, you can contact the Norwegian Data Protection Authority (Datatilsynet) directly. You can find more information on their website: https://www.datatilsynet.no/
Cookie Use
We use cookies to ensure a smooth browsing experience. By continuing we assume you accept the use of cookies.
Learn More