Har du til enhver tid kontroll over kampanjene som gjennomføres ute i butikkene?
Med Snapshop får du total oversikt over kampanjestatus på alle salgssteder.
Gir deg full kontroll
Snapshop er utviklet for å lette jobben til kampanjeansvarlig med utgangspunkt i de behovene hun eller han har. Det inkluderer oversikt i alle butikker i sanntid, effektivisert tidsbruk og enkle delingsfunksjoner gjennom en digital løsning som alltid er tilgjengelig på mobilen.
I dag er det vanlig at kampanjeinformasjon lagres og deles fra mobilen. Og den brukes til å dokumentere situasjonen i butikk, og gir de involverte en løpende tilgang til kampanjeinfo og innsikt.
I SnapShop setter du enkelt opp kampanjer og prosjekter for kjeder og butikker (eller på ansvarlig selgers butikker), og får en totaloversikt over fremdriften i sanntid. Kampanjer har ofte ulike målsettinger, derfor kan du selv definere hva du ønsker å dokumentere gjennom tydelige sjekklister i appen. Løsningen tilpasses enkelt hver kunde.
Profesjonaliserer samarbeidet
I en jobb hvor det er mange samarbeidsledd med leverandører og distributører, er det flere som skal ha rapporter, dokumentering og resultat av kampanjene som er gjennomført. Helst skal det også kunne være mulig å dele sanntidsoppdateringer underveis.
"Vi er kjempefornøyd med Snapshop, og bruker løsningen til å dokumentere og følge opp gjennomføring av aktiviteter i retail og HoReCa markedet. I tillegg håndterer den intern deling og kategorisering av bilder for oss. Løsningen er meget brukervennlig og enkel å bruke for våre salgsteam."
Maija Mäkirinne, Markedssjef Sinebrychoff, Carlsberg Group
SnapShop lagrer og dokumenterer informasjon fra butikkene, og rapporter kan enkelt deles med de du ønsker. Du kan gå inn å se på status når det passer, og sanntidsdata er tilgjengelig fra alle definerte kampanjer og butikker. I tillegg har du bildebevis som er kategorisert med tag, gps, kommentarer og tidspunkt. Du bestemmer hvem som har tilgang til hva, og kan enkelt sette opp ulike brukertilganger. Verktøyet er laget for å gi deg kontroll til enhver tid, med enkel navigasjon, søkemuligheter og oversiktlig meny.
Enklere og mer effektivt for alle involverte
Prosjektstyring blir effektivisert og ikke minst litt morsommere for alle som er med, ved at du ser hvilke aktiviteter som er gjennomført når og hva som gjenstår i henhold til det som er bestemt.
Enkel tilgjengelighet, kategorisering og deling for de involverte gjør at man kan bli inspirert av tidligere kampanjer som ligger med bilder og informasjon. Du kan lage salgskonkurranser for å motivere selgerne og booste en kampanje - og nettopp det er litt av poenget; å forenkle hverdagen din og for de som jobber med kampanjen på en inspirerende måte.
” Både app og nettside er intuitive og enkle å bruke og gjør kampanjedokumentasjon og datainnsamling til en lek. Jeg har ikke ord for hvor mye enklere jobbhverdagen min ble.”
Ulrikke Frøshaug, markedskoordinator hos Frederik & Louisa
Hva er Snapshop:
Snapshop er et verktøy utviklet for å dokumentere status og kampanjer fra butikk, hvor funksjoner som innsamling, deling og rapportering av data er gjort enkelt.
Hvordan fungerer Snapshop?
- Alle de involverte laster ned appen Snapshop.
- Som administrator kan du enkelt sette opp kampanjer for en kjede, eller utvalgte butikker, som alle de involverte får tilgang til. Du kan bestemme brukertilgang og definere parametere for kampanjen.
- Ute i butikk vil selger/konsulent umiddelbart få beskjed i appen om at det er en aktiv kampanje/prosjekt, og kan rapportere status på denne.
- De ansatte tar bilder av kampanjeoppsettet i butikken og legger de inn i bildegalleriet i appen. Alle bilder blir automatisk tagget med GPS, tidsstempel og butikk. Selger kan legge inn relevante opplysninger, kommentarer og tilføye relevante emneknagger.
Alle nødvendige opplysninger havner så i bedriftens egen databank, der informasjonen blir lagret. Løsningen er fleksibel, og kan tilpasses den enkelte kundes behov. - SnapShop gir deg en visuell oversikt over status på kampanjen. Hvor langt har den kommet, hva og hvem som har gjennomført aktiviteter eller ikke gjennomført, osv.
- Kampanjeansvarlig kan så følge opp den enkelte selger eller butikkene i SnapShop, og ta beslutninger på bakgrunn av sanntidsdata. Du kan hele tiden se status på kampanjene dine.
Referanser
SnapShop benyttes i dag av mange av Norges største bedrifter som Mondeléz, Nortura, Norgesgruppen, Orkla, Reitan Covenience, Haugen-Gruppen, Brynild Gruppen, SCA, CandyKing, Findus, Nestlé, Telenor, Bosch, Rikstoto, Fredrik & Louisa, Maarud, m.fl.
Les mer om SnapShop og hva vi kan gjøre for deg her.