SnapShop versjon 3 er nå lansert. Dette er den største oppgraderingen vi har gjort siden den første lanseringen av SnapShop i januar 2009. I denne versjonen har vi lansert hele 17 nye funksjoner og mange forbedringer og feilrettinger. BeMobile håper at våre brukere vil oppleve en enda bedre løsning og fortsetter og komme med innspill og ønsker til forbedringer og ny funksjonalitet.
Støtte for prosjekter
Etter innspill fra kunder har vi utviklet tilleggsmodulen Prosjekter. Dette er en modul som fungerer som dokumentasjon på at prosjekter eller kampanjer er gjennomført på ulike lokasjoner/butikker. Administrator setter opp og monitorerer status (ikke gjennomført, pågår, gjennomført). Via ulike visninger kan man se fremdrift direkte i statusoversikter og på en kartløsning. Prosjekter er en tilleggsmodul i SnapShop
Filtrering
Filtrering er flyttet fra hovedmenyen til venstre på Alle bilder. Filtreringen har blitt veldig finmasket og den kan enkelt nullstilles, skjules og vises ved å trykke på X eller filtrer-ikonet (trakt). Filtrering er en verdifull funksjon og vi anbefaler at spesielt administratorer bruker litt tid på å sette seg inn i denne. Når man er ”fornøyd” med filtreringen kan man enkelt ta ut ulike rapporter basert på det utvalget man har.
Kategorigrupper
Tidligere har alle kategorier vært tilgjengelig for alle brukere. Nå har man muligheten til å lage grupper av kategorier slik at enkelte brukere kun får de kategoriene som er aktuelle for de. Dette vil være med å sikre at kategorisering blir både enklere og bedre. Kategorigrupper er en tilleggsmodul i SnapShop.
Kartvisning
Nylig lanserte vi listevisning av innsendinger. Nå har vi også lansert kartvisning av bilder. Her kan man enkelt få opp bildene vist som nåler på kartet. Dette er en rask måte å orientere seg geografisk mellom bilder.
Oppdatering av apper
Det er i tillegg lansert ny funksjonalitet i appene. Det er nå blant annet mulig å rapportere inn uten bilde. Velg "Uten bilde" i appen for å komme direkte til innsending.
Appene støtter nå også den nye funksjonaliteten for Prosjekter. Prosjekter vil komme automatisk opp i appene når man rapporterer fra en butikk der det er registrert et aktivt prosjekt. Er det flere prosjekter må man velge mellom disse. I tillegg velger man aktuell status for prosjektet (standard er "gjennomført"). Hvis man ikke skal rapportere på et aktivt prosjekt så klikk på det grønne x-et ute til høyre. Administratorer vil løpende se status på hele prosjektet i webløsningen.
iOS versjonen (1.4) er allerede lansert mens Android appen lanseres snart.